- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Pod Filarami *** Czeladź ul. Dehnelów 10.
- Rezerwacje w Hotelu zachowują ważność do godziny 16:00 planowanego dnia przyjazdu, chyba, że podczas dokonywania rezerwacji Gość określił inną godzinę.
- Pokój wynajmowany jest na okres doby hotelowej, która rozpoczyna się o godz. 15:00 i kończy się o godz. 11:00 dnia następnego.
- Gość, który dokonuję wymeldowania w trakcie doby, która jeszcze trwa zobowiązany jest ponieść całkowity koszt wg cennik.
- W przypadku braku określenia przez Gościa długości pobytu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową.
- Życzenie przedłużenia pobytu, Gość zgłasza w Recepcji do godz. 11:00 w dniu, w którym upływa termin pobytu. Hotel zobowiązuje się zrealizować zgłoszenie w miarę posiadanych wolnych miejsc.
- Gość powinien dokonać rejestracji pobytu w Recepcji na podstawie dokumentu zawierającego zdjęcie (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy).
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy, wyrządził szkodę w mieniu hotelowym, innym Gościom, pracownikom Hotelu lub innym osobom przebywającym w Hotelu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących świadczonych usług, o fakcie tym należy poinformować Recepcję.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać pokoju innym osobom, nawet przed upływem doby hotelowej, za którą zapłacił.
- Osoby odwiedzające Gościa powinny opuścić Hotel przed godziną 22:00.
- Przebywanie osób odwiedzających na terenie Hotelu (z wyłączeniem restauracji) po godzinie 22:00 jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na dokwaterowanie osoby odwiedzającej do pokoju. Dokwaterowanie następuje zgodnie z ceną dostawki wskazanej w cenniku hotelowym.
- W Hotelu w godzinach od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna. W przypadku jej zakłócenia, Hotel ma prawo podjąć interwencję, a nawet odmówić dalszego świadczenia usług lub nałożyć karę za naruszanie Regulaminu od 150,00 zł – 400,00 zł.
- W przypadku interwencji Hotelu w kwestii odmówienia dalszego świadczenia usług gościom, którzy nie przestrzegają regulaminu hotelowego, hotel nie zwraca pieniędzy za opłacony pobyt.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia oraz urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających. Hotel ma prawo dochodzenia roszczeń w związku ze zniszczeniami powstałymi na terenie Hotelu.
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa hotelowego regulują przepisy Kodeksu Cywilnego art. 846-849. Hotel może odmówić przyjęcia do depozytu pieniędzy, papierów wartościowych oraz cennych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo ich wartość jest zbyt duża w stosunku do standardu Hotelu, a także zajmują zbyt wiele miejsca.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość zobowiązany jest do wyłączenia oświetlenia, urządzeń audiowizualnych oraz zamknięcia drzwi i pozostawienia klucza/karty magnetycznej w Recepcji.
- W Hotelu obowiązuje zakaz przechowywania zwierząt bez zgody Recepcji.
- W Hotelu obowiązuje zakaz palenia. W przypadku naruszenia zakazu, Gość może zostać obciążony kosztami ozonowania pokoju – 300,00 zł.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Zabronione jest używanie urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego, w szczególności: grzałek, żelazek elektrycznych, suszarek itp. Korzystanie z żelazek hotelowych jest dopuszczalne tylko z wykorzystaniem deski do prasowania lub w prasowalni.
- Hotel zobowiązuje się do przechowywania przedmiotów pozostawionych przez Gości przez 30 dni. W przypadku otrzymania polecenia, ww. przedmioty zostaną odesłane Pocztą Polską lub przesyłką kurierską na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt.
- W przypadku zgubienia przez Gościa karty magnetycznej lub klucza do pokoju, Gość zostanie obciążony kwotą 100zł.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej.
- Gość w każdym czasie posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, zmiany i usuwania.
- Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Hotel na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO oraz w Polityce prywatności zamieszczonej w recepcji hotelowej.
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi hotelowej.